V četrtek, 9. septembra 2021, smo se učenci od 6. do 9. razreda ob 6. uri odpravili z avtobusom proti Vrhniki. Pot je bila zelo dolga.
Ob 9. uri smo prišli do Tehniškega muzeja Slovenije v Bistri blizu Vrhnike. Najprej smo imeli voden ogled starih avtomobilov, izvedeli smo tudi nekaj o Josipu Brozu Titu. Po ogledu starih avtomobilov smo se odpravili ogledat, kaj je izumil Nikola Tesla. Videli smo Teslov transformator. Vsi smo se tako ustrašili , ker so strele švigale na vse strani. Ob 10. uri je bil čas za malico. Ko smo se najedli, smo šli do tehniške delavnice. Tam smo videli razne živali in medveda.

Nato smo se peljali nazaj proti Vrhniki. Šli smo do rojstne hiše našega največjega slovenskega pisatelja Ivana Cankarja. Zagledali smo možaka,
oblečenega v njega, ki je bil naš vodič. Šli smo do Cankarjeve rojstne hiše, po klancu. Ko smo prišli do hiše, nam je možak recitiral odlomek pesmi Kurent, ki smo se ga učili na začetku šolskega leta. Pot smo nadaljevali do kapelice, kjer smo tudi naredili skupinsko sliko z »Ivanom Cankarjem«. Šli smo tudi do Osnovne šole Ivana Cankarja. Videli smo še spomenik Ivana Cankarja.

Prišel je avtobus in odpeljali smo se do Ljubljane. Tam smo se sprehodili po Prešernovem trgu. Pot smo nadaljevali do McDonaldsa. Ob 16.uri je prišel
avtobus in smo se odpeljali proti domu. Domov smo prišli ob 19. uri.

Tehniški dan je bil zelo zanimiv in poučen. Izvedela sem dosti novih stvari.

Zapisala učenka 9. r.: Lucija Horvat

Več slik si lahko ogledate galeriji.

(Skupno 25 obiskov, dnevno 1 obiskov)